Support en services

Services

Povis biedt uitgebreide support en services, maar er zijn geen verplichtingen. Je kunt alles zelf doen. Natuurlijk zijn wij er altijd om je te helpen als je daar behoefte aan hebt. We kunnen je volledig ontzorgen als je wilt. Lees hier alles over onze support en services. Deze bestaat uit vier componenten:

  • Configuratie
  • Installatie
  • Training
  • Support

Configuratie

Het systeem dat je bij ons besteld hebt, wordt geheel voor je geconfigureerd, zodat de bonnetjes netjes op je naam staan en logo’s geprint worden. Je kassasysteem werkt geheel stand-alone en functioneert dus zonder een internetverbinding. Voor PIN-transacties, remote support, online backup en het remote dashboard heb je natuurlijk wel een verbinding met internet nodig. In dat geval zorgen wij ervoor dat de systemen toegang hebben tot het internet.

Installatie

Wij kunnen het complete kassasysteem bij jou op locatie afleveren en gebruiksklaar installeren. Als je handig bent, kun je het ook zelf doen. Wij kunnen gehele (internet)netwerken voor je aanleggen en het kassasysteem op de plek installeren waar jij wilt.

Training

De software werkt heel intuïtief, maar we kunnen ook training geven voor jou en je medewerkers. Meestal wordt in combinatie met de installatie een eerste instructie gegeven en als het nodig is, kunnen we nog een verdere training inplannen.

Support

Ons kassasysteem is uiterst stabiel en kan zonder onderhoudscontract gebruikt worden. Toch vinden veel klanten het prettig om regelmatig updates te ontvangen, buiten kantooruren support te krijgen of met prioriteit ondersteund te worden. Voor hen hebben we diverse vormen van support.

Je kassasysteem is zo ingericht dat onze support engineers bij je systeem kunnen als je daar toestemming voor geeft en je kassa met het internet verbonden is. Daarnaast krijg je alle nieuwe releases met nieuwe functionaliteit en oplossingen van problemen van de Povis kassasoftware gratis.

Standaard
Software support
per email / online
Hardware Support
per email / online
Afhandeling via toeleverancier

Brons
Software support
per email / online
Behandeling binnen 24 uur
Hardware Support
per telefoon / email / online
Afhandeling via Povis
Telefonische Supporttijden
Ma t/m Vr 08:00 – 18:00

Zilver
Software support
per email / online
Behandeling binnen 12 uur
Hardware Support
per telefoon / email / online
Afhandeling via Povis
Telefonische Supporttijden
Ma t/m Za 08:00 – 22:00
Software updates
Gratis
Online backup
Gratis

Goud
Software support
per email / online
Behandeling binnen 4 uur
Hardware Support
per telefoon / email / online
Afhandeling via Povis
Telefonische Supporttijden
Ma t/m Zo 08:00 – 24:00
Software updates
Gratis
Online backup
Gratis

PIN support

Als er problemen optreden met betalingen van de PIN terminal met Maestro/V-Pay of credit cards, dan kunnen deze telefonisch, via email of online worden aangemeld. Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk verhelpen.

De Povis PIN Support is inclusief de verplichte PIN software updateservice van €40,00 per jaar. (NB: Indien u geen gebruik wilt maken van de Povis PIN Support dan zullen wij toch de updateservice doorberekenen.)

Hulp nodig?

Neem contact met ons op als je vragen hebt over onze support en services.

“Aarzel niet contact met ons op te nemen,
wij nemen graag de tijd voor al uw vragen.”