Support en services

Services

Povis biedt uitgebreide support en services, maar er zijn geen verplichtingen. U kunt in principe alles zelf doen. Natuurlijk zijn wij er altijd om te helpen als u daar behoefte aan heeft. We kunnen u volledig ontzorgen als u dat wilt. Lees hier alles over onze support en services. Deze bestaat uit vier componenten:

  • Configuratie
  • Installatie
  • Training
  • Support

Configuratie

Het systeem dat u bij ons heeft besteld, wordt geheel voor u geconfigureerd, zodat de bonnetjes netjes op je naam staan en logo’s geprint worden. Uw kassasysteem werkt geheel stand-alone en functioneert dus zonder een internetverbinding. Voor PIN-transacties, remote support, online backup en het remote dashboard heeft u natuurlijk wel een verbinding met internet nodig. In dat geval zorgen wij ervoor dat de systemen toegang hebben tot het internet.

Installatie

Wij kunnen het complete kassasysteem bij u op locatie afleveren en gebruiksklaar installeren. Als u handig bent, kun u het ook zelf doen. Wij kunnen gehele (internet)netwerken voor u aanleggen en het kassasysteem op de plek installeren waar u wilt.

Training

De software werkt heel intuïtief, maar we kunnen ook training geven voor u en u medewerkers. Meestal wordt in combinatie met de installatie een eerste instructie gegeven en als het nodig is, kunnen we nog een verdere training inplannen.

Support

Ons kassasysteem is uiterst stabiel en kan zonder onderhoudscontract gebruikt worden. Toch vinden veel klanten het prettig om regelmatig updates te ontvangen, buiten kantooruren support te krijgen of met prioriteit ondersteund te worden. Voor hen hebben we diverse vormen van support.

Uw kassasysteem is zo ingericht dat onze support engineers bij uw systeem kunnen als u daar toestemming voor geeft en uw kassa met het internet verbonden is. Daarnaast krijgt u alle nieuwe releases met nieuwe functionaliteit en oplossingen van problemen van de Povis kassasoftware gratis.

Standaard
Software support
per email / online
Hardware Support
per email / online
Afhandeling via toeleverancier
Brons
Software support
per email / online
Behandeling binnen 24 uur
Hardware Support
per telefoon / email / online
Afhandeling via Povis
Telefonische Supporttijden
Ma t/m Vr 08:00 – 18:00
Zilver
Software support
per email / online
Behandeling binnen 12 uur
Hardware Support
per telefoon / email / online
Afhandeling via Povis
Telefonische Supporttijden
Ma t/m Za 08:00 – 22:00
Software updates
Gratis
Online backup
Gratis
Goud
Software support
per email / online
Behandeling binnen 4 uur
Hardware Support
per telefoon / email / online
Afhandeling via Povis
Telefonische Supporttijden
Ma t/m Zo 08:00 – 24:00
Software updates
Gratis
Online backup
Gratis

PIN support

Als er problemen optreden met betalingen van de PIN terminal met Maestro/V-Pay of credit cards, dan kunnen deze telefonisch, via email of online worden aangemeld. Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk verhelpen.

De Povis PIN Support is inclusief de verplichte PIN software updateservice van €40,00 per jaar. (NB: Indien u geen gebruik wilt maken van de Povis PIN Support dan zullen wij toch de updateservice doorberekenen.)

Hulp nodig?

Neem contact met ons op als u vragen heeft over onze support en services.

“Aarzel niet contact met ons op te nemen,
wij nemen graag de tijd voor al uw vragen.”