Povis is opzoek naar een Helpdesk medewerker ICT!
Ben jij een ervaren support of helpdesk engineer en ben je op zoek naar een uitdagende baan in de regio Amsterdam? Kan jij omgaan met veel verantwoordelijkheid maar ook veel vrijheid? Dan zijn wij opzoek naar jou!
Povis is een van de hardst groeiende kassaleveranciers (POS) in Amsterdam. Povis ontwikkelt geavanceerde en betaalbare kassasystemen voor ondernemers. Of het nu gaat om ondernemers in de horeca, detailhandel of persoonlijke verzorging, Povis heeft voor iedere branche een passende oplossing. De software ontwikkelen we namelijk zelf en breiden de software naar wens uit met aanvullende functionaliteiten. Samen met onze hardware bieden wij onze klanten dan ook complete kassasystemen op maat.
Om onze klanten te ondersteunen zijn wij nu opzoek naar een ervaren support of helpdesk engineer. Wil je graag werken in een snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder.
Wat worden jouw werkzaamheden:
- – Het eerste contact voor onze klanten met vragen en problemen
- – Het zelfstandig beantwoorden en begeleiden van onze klanten.
- – Adviseren over producten, systemen en netwerken
- – Klanten helpen met het aanpassen van het systeem aan hun wensen
- – Zorgdragen voor borging c.q. actualisering relevante documentatie
- – Ondersteunen collega’s bij het oplossen van calls
- – Bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de afdeling
- – Ondersteunen van de andere afdelingen binnen het bedrijf
Functie-eisen
- MBO werk –en denkniveau, opleiding (ICT)
- Kennis van netwerk oplossingen is een pré
- Jij bent leergierig en beschikt over sterk oplossend vermogen
- Zelfstandig, klantgericht en accuraat
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Support – of Helpdesk Engineer
- Kennis van Office 365 en algemene kennis van Cloud oplossingen
- In staat klanten (telefonisch) goed en correct te ondersteunen op applicatie en ICT-gebied
- Communicatief sterk en uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk
Taalvaardigheid
Vereist: Nederlands, Engels, Frans
Gewenst: Duits, Arabisch
Bedrijfsomschrijving
Groeiende POS (Point of Sales, kassa) leverancier in Amsterdam met een snel groeiende klantenbestand in binnen en buitenland.
- Uitzicht op een vast contract met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Werken in een kleine en gezellige organisatie
- Goede opleidingsmogelijkheden en faciliteiten om je persoonlijk te ontwikkelen
- Reageer op deze vacature
Povis is opzoek naar een Customer Support Engineer!
Ben jij een ervaren support of helpdesk engineer en ben je op zoek naar een uitdagende baan in de regio Amsterdam? Kan jij omgaan met veel verantwoordelijkheid maar ook veel vrijheid? Dan zijn wij opzoek naar jou!
Povis is een van de hardst groeiende kassaleveranciers (POS) in Amsterdam. Povis ontwikkelt geavanceerde en betaalbare kassasystemen voor ondernemers. Of het nu gaat om ondernemers in de horeca, detailhandel of persoonlijke verzorging, Povis heeft voor iedere branche een passende oplossing. De software ontwikkelen we namelijk zelf en breiden de software naar wens uit met aanvullende functionaliteiten. Samen met onze hardware bieden wij onze klanten dan ook complete kassasystemen op maat.
Om onze klanten te ondersteunen zijn wij nu opzoek naar een ervaren support of helpdesk engineer. Wil je graag werken in een snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder.
Wat worden jouw werkzaamheden:
- – Het eerste contact voor onze klanten met vragen en problemen
- – Het zelfstandig beantwoorden en begeleiden van onze klanten.
- – Adviseren over producten, systemen en netwerken
- – Klanten helpen met het aanpassen van het systeem aan hun wensen
- – Zorgdragen voor borging c.q. actualisering relevante documentatie
- – Ondersteunen collega’s bij het oplossen van calls
- – Bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de afdeling
- – Ondersteunen van de andere afdelingen binnen het bedrijf
Functie-eisen
- MBO werk –en denkniveau, opleiding (ICT)
- Kennis van netwerk oplossingen is een pré
- Jij bent leergierig en beschikt over sterk oplossend vermogen
- Zelfstandig, klantgericht en accuraat
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Support – of Helpdesk Engineer
- Kennis van Office 365 en algemene kennis van Cloud oplossingen
- In staat klanten (telefonisch) goed en correct te ondersteunen op applicatie en ICT-gebied
- Communicatief sterk en uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk
Taalvaardigheid
Vereist: Nederlands, Engels, Frans
Gewenst: Duits, Arabisch
Bedrijfsomschrijving
Groeiende POS (Point of Sales, kassa) leverancier in Amsterdam met een snel groeiende klantenbestand in binnen en buitenland.
- Uitzicht op een vast contract met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Werken in een kleine en gezellige organisatie
- Goede opleidingsmogelijkheden en faciliteiten om je persoonlijk te ontwikkelen
- Reageer op deze vacature
Bekijk al onze openstaande vacatures klik hier.